Søg Garagen Hej Gæst! Register

Benzinmåler på Kymco er upræcis
#1
Nu har jeg aldrig stolet 100% på tankmåleren på en scooter, og idag er ingen undtagelse. Jeg var ude og køre i det gode vejr og fik vel kørt 100 km (med 4 pauser). 

Tankmåleren stod på½ tank da jeg begyndte turen, så meningen var jo at tanke op på et tidspunkt på turen. På den tank jeg altid har tanket op på (Uno-X) har så skiftet navn til Bonus og i den forbindelse har de sløjfet seddelautomaten, så det nu kun er plastikkort der kan bruges  Ond. Jeg havde glemt kortet og ingen andre benzintanke i byen har seddelautomat. Så måtte jo køre hjem med risiko for at løbe tør. 

Og her kommer så det underlige. Jeg nåede hjem og hente mit kort og nålen var helt og aldeles i bund (under E) og da jeg så tankede i nærmeste by, kunne der kun være 4 liter i. Meget mystisk, da der kan være 6 liter i., Så nålen viser 2 liter forkert Smil. Ikke skidesmart, må jeg sige. Men så ved jeg da det, til en anden gang. Og husker naturligvis kortet Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Benzinmåler på Kymco er upræcis - af Jps - 01-04-2017, 16:24

Forum spring: