Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kan det være stator problemer?
#1
Hej alle sammen, jeg har lige købt en speedfight 2 men alt er ikke helt så godt som jeg havde håbet.

Den starter fint og køre noget af tiden også okay men jeg oplever at den taber gas/mister omdrejninger, skyder fra udstødningen og vil gerne dø. Dør den så kan den være svær at få i gang igen lige med det samme men efter 5 minutter starter den som regel igen. Så køre den lidt igen inden den begynder på det samme forfra... Det virker som om problemerne ofte kommer når den f.eks har holdt længe i tomgang ved et kryds.

Jeg har læst en tråd herinde med en gut der havde lignede problemer, og efter mange udskiftede dele og meget hjælp herinde fra, fandt han ud af at der var problemer med hans stator, efter den var skiftet kørte den igen. Virker det sandsynligt at statoreren er skyld i de problemer jeg beskriver? Jeg syntes ikke og har kunnet finde andre med en defekt stator der skaber de problemer?

Det skal lige siges at jeg køre på 95 med karburator sprit i.

Kan der være stator der skal skiftes eller er det mere sandsynligt der er noget andet?

Håber i kan hjælpe.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Kan det være stator problemer? - af speedfight2008 - 05-02-2017, 17:16
RE: Kan det være stator problemer? - af Jps - 05-02-2017, 17:33
RE: Kan det være stator problemer? - af Jps - 05-02-2017, 17:45
RE: Kan det være stator problemer? - af Jps - 06-02-2017, 10:21

Forum spring: