Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så kunne den gamle BMW E32 ikke mere
#1
Som overskriften siger - efter 6½ år/170.000 km i mit ejerskab og 250.000 km  i alt, så kunne den ikke rigtigt mere.

Dvs jo - det kunne den godt, men efterhånden var det ved at blive lidt for dyrt at vedligeholde den og især når man ikke selv laver så meget på den. Rusten var så småt begyndt at indfinde sig og mærkelige lyde havde det med at komme og gå.

Så den er blevet byttet. Men da jeg efterhånden er blevet "afhængig" af BMW med en ordentlig motor, så fandt jeg og købte den her istf i den her uge:
[Image: asqBljx.jpg]

En BMW E61 fra 2006 med 143.000 km på klokken. Men mindst lige så vigtigt - det er en 535d, dvs en diesel men med 272 hk/560 nm, så jeg er ikke gået ned i motorstørrelse/ydelse, tværtimod - og så kører den også længere på literen og det er diesel, så den er billigere i drift. En masse gode argumenter hvorfor jeg skal have sådan en stor flyder med alt for stor motor og en masse udstyr Grin

Og ja - min lille Kymco Agility 200i er redigeret ud af min signatur - for at min kæreste kunne acceptere at jeg købte den, måtte jeg love at lade være med at ligge og køre rundt i mørke/regnvejr på 2 hjul og det er jo det eneste den bruges til - så den kommer til salg i nærmeste fremtid.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Så kunne den gamle BMW E32 ikke mere - af JanVen - 05-01-2017, 12:09

Forum spring: