Søg Garagen Hej Gæst! Register

Links til reserve dele forhandlerer og scootere forhandlerer
#12
(23-11-2016, 22:19)K. Hansen Skrev: Tillykke med det, men er vi så andre der har. Og det er sket tit.

Også på nettet? Jeg har ikke haft problemer, selvom jeg har købt en del.

De gange, at jeg har fået noget defekt eller ekstremt dårlig kvalitet, har T-Hansen også enten byttet det, givet pengene retur, eller tilbudt en anden vare.

Problemet med T-Hansen er at deres varer er af meget blandet kvalitet. De lader kunden være kvalitetskontrollen. Og at handle der, er som at handle i Harald Nyborg eller Bilka: Dem der står i butikken, ved ikke meget om det de sælger.

Normalt har jeg ikke haft problemer med at returnere varer hos T-Hansen, hvis jeg har købt forkert, og ikke har taget varen i brug. Selvom jeg har taget varen ud af posen, og fundet ud af den ikke passer, har de givet pengene retur. Syntes ikke, at de er besværlige at handle med.

T-Hansen er ikke stedet du kan få gode råd, eller hjælp til at købe det rigtige. Dem der er på den anden side af disken, har måske aldrig set en scooter. Men ved du hvad du skal have (forstået bestillingsnummer!), så har de ofte noget brugbart, og normalt i en acceptabel kvalitet. Men, det sker at kvaliteten er under det brugbare.
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Links til reserve dele forhandlerer og scootere forhandlerer - af Super 8 - 24-11-2016, 18:41

Forum spring: