Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tak til BS
#1
Ja og især tak til Darkside. Jeg var på chatten i aftes, hvor jeg beklagede at min vaskemaskine var kaput. Jeg har pløjet nettet tyndt for nye vaskemaskiner, og jeg havde for så vidt besluttet at købe en ny. Men Darkside spurgte en del ind til, hvad der var galt med den gamle. Vi nåede frem til at kullene kunne være en mulighed. Og jeg følte mig simpelthen nødsaget til at gøre et forsøg. Som Darkside skrev: "Du har jo allerede afskrevet den".
Nå, i dag tog jeg mig sammen og kiggede ind i maskinen. Jeg måtte ha` motoren af for at komme til kullene. Af med dem, køre ud til et reservedelslager for hvidevarer og viste ham kullene. Han bekræftede, at den højst sandsynlig ikke ville kunne køre med dem, så jeg købte et nyt sæt til kr. 245.- Hjem og sætte dem på og samle det hele, og så sætte en vask over. Nu kører den igen. Så tak igen for hjælpenGrin Vil lige tilføje, at jeg normalt ikke rører den slags, så jeg er da en smule stoltFlov

Til Jer andre; der kan I se, hvad chatten kan føre te`Grin

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Tak til BS - af Scooterballe - 26-10-2016, 18:58
RE: Tak til BS - af DarkSide - 26-10-2016, 19:33
RE: Tak til BS - af Johannes Johansen - 26-10-2016, 19:34
RE: Tak til BS - af Jps - 26-10-2016, 20:12
RE: Tak til BS - af MSJ1982 - 26-10-2016, 21:38

Forum spring: