Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer med Honda Sfx
#1
Søger akut hjælp til mit hverdags transport.

Hej. Har en Honda sfx som jeg byttede for en uges tid siden, hvor den startede på første hug og kørte fint . Indtil en længere tur hvor den så begyndte at gå ud når jeg kom ned i fart,. Satte den ved stationen, og kom igen nogen timer efter, hvor den startede via kickstart , med manual choker, hvor den så gik ud igen ved lav fart, og kunne ikke få den startet igen.

Batteriet havde lidt strøm. Da olie lampen og forlyset virkede . Men pludselig virkede bag lyset ikke, og der kom ingen gnist . Da ham jeg byttede den med nævnte han skulle lave stator før byttehandlen , valgte jeg at sætte både ny stator og nyt lednings net på, nu lyser olie lampen ikke og stadig ingen gnist,. Har prøvet at skifte sikringerne , og relæ boksene ved batteriet , har skiftet batteri , og cdi, og nyt tændrør , stadig ingen gnist, har slibet svinghjulet med fin sandpapir . Og der er stadig ingen gnist. Hvad fanden kan der være galt ? Er ved at opgive det.

Håber nogen kan hjælpe .
Mvh.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Problemer med Honda Sfx - af Unknow - 10-10-2016, 18:59

Forum spring: