Søg Garagen Hej Gæst! Register

3hjulet Elknallert eller 3hjulet med motor
#1
Til min gamle far, vel at mærke Grøn grin. Som nogle få ved, så aflevere han kørekortet til Dec., da han ikke føler sig sikker på vejene mere (han bliver 89 til Dec.) Det skal så siges, at han ikke har haft et eneste selvforskyldt uheld, siden han fik kørekort i 1950. Bilen får min broder, så. Den har kørt lige knap 180.000 km, på 14 år.

Og så har jeg jo søgt alternativer på 3 hjul, uden kørekort.

Apen, er helt udelukket her Smil. Den er sgu for bette, siger min far. Og jeg synes den larmer, som ind i helvede Ond.

PGO P3 er selvfølgelig en mulighed, men den koster så lige 42.000 kr, uden udstyr. På den, vil min far ha' et drejesæde med ryg/armlæn. Det koster så mellem 5-9.000 kr, alt efter hvad han vælger til sædet.

Så har jeg søgt alternativer på strøm, og en af den er en Skyteam Sky800 på tilbud til knap 25.000 kr. Rækkevidden er ifølge producenten 80 km på en opladning, men sælger siger 50 km for at være på den sikre side. Min far har brug for en, der kan køre mellem 50-60 km inden den skal lades op igen, da der er ca. 22 km ind til nærmeste by.

Ekstra batteri siger i Smil. Ja det har jeg foreslået, men det koster vel 5-6.000 kr, vil jeg tro. Og at tilslutte det, så der kan skiftes imellem dem, ville være smart. Men det har jeg ikke en disse forstand på.

Vi skal op og se nærmere på den, på et tidspunkt.
Den ses på side 2 her: http://www.mc-x.dk/index.php/scootere
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
3hjulet Elknallert eller 3hjulet med motor - af Jps - 17-08-2016, 17:07

Forum spring: