Søg Garagen Hej Gæst! Register

Valg af ny scooter
#1
Hej Alle

Jeg er i den situation, at jeg står og mangler en scooter. Det var heldigvis noget, som den lokale cykel- og scooterpusher kunne klare :-)

Jeg har bare nogle spørgsmål, som det kan være nogen herinde kan hjælpe med.

Inden jeg var nede hos forhandleren, tror jeg ikke, at jeg havde hørt om Kymco før. Jeg synes umiddelbart, at det "billigt" på den dårlige måde.

I min by (Helsingør) er der kun to forhandlere af scootere. Den ene giver ekstremt dårlig service (her købte jeg min første scooter for et par år siden (en PGO Dr. Big)), og den anden handler kun med Kymco - umiddelbart et problem.

Efter at have læst lidt her i forummet har jeg godt nok kunnet konstatere, at brugeren "T" er svært glad for sin Super 9 (hvilket også er den model Kymco jeg bedst synes om).

Mit spørgsmål er så: Kan andre fortælle lidt om deres erfaringer med enten Kymco-mærket, eller direkte om Super 9'en.

Og ydermere: Vil de fleste anbefale en "mærkevare"-scooter (Honda, Yamaha osv.)??

Hvis ikke de fleste direkte anbefaler mig at holde mig fra Kymco Super 9, vil valget nok falde på den pga. forretningens serviceniveau.

Håber nogen kan hjælpe mig. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Valg af ny scooter - af El_Mariachi - 20-05-2007, 15:22
[Intet emne] - af Hemmerz - 20-05-2007, 21:33
[Intet emne] - af Rexman - 21-05-2007, 09:40
[Intet emne] - af walker1 - 21-05-2007, 16:56
[Intet emne] - af Jps2 - 21-05-2007, 19:02

Forum spring: