Søg Garagen Hej Gæst! Register

Jeg giver op! PGO Hot 50 drukner.
#1
Hej med jer.

Jeg har problemer med min PGO Hot 50.

Den begyndte at få svært ved at starte og til sidst endte det med, at når jeg var ude at køre, så ville den til sidst drukne. Hvis jeg lod den stå lidt, så kunne den nogle gange starte igen, men til sidst døde den igen.

Tændrøret bliver pjaskvådt.
Scooteren er helt standard.

Jeg har prøvet følgende:

1) Købt ny karburator og monteret den.
2) Købt ny membran og monteret den.
3) Købt ny automatchoker og monteret den.
4) Skiftet benzinfilter + slanger.
5) Ny cylinder + topstykke + stempel.
6) Prøvet med forskellige dyser fra 62 og op til 72.
7) Skiftet tændrør + hætte.
8) Skiftet diverse pakninger.

Det er sket her da vi havde masser af frost og vinter.

Inden jeg skiftede alle de ovennævnte dele, prøvede jeg at afmontere automatchokeren, og hvis man gjorde det og sat fingeren ned i hullet, så kunne man få liv i den - dog uden at give gas, for så ville den drukne igen.

Nu hvor jeg har skiftet alle de ovennævnte dele, så har jeg forsøgt igen at afmontere chokeren og igen kan jeg få liv i den ved at stikke fingeren i chokeren.

Jeg har forsøgt at måle på kablet fra ledningsnettet, som går ind i stikket til chokeren, og der kommer en masse udslag med meget stor variation. Det ved jeg ikke om er normalt.

Anywho, jeg har i hvert fald ikke flere forslag til ting jeg ellers kan gøre. Det skal lige siges, at da alt det her skete, der fik jeg problemer med blinklys-lyden (den plejede at bippe når man blinkede), som forsvandt mens det var frostvejr og ligeledes begyndte scooteralarmen at gå igang når scooteren var tændt, så jeg har en mistanke til, at der er sket noget med elektronikken som påvirker chokeren. Lyden til blinklys er ikke kommet tilbage efter vi har fået varmere vejr.

Der er lys på scooteren og blinklysene og hornet virker.

Kan jeg have ret i, at der kan være noget galt med den strøm som skal tildeles chokeren?

Hvad tænker I om det her?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Jeg giver op! PGO Hot 50 drukner. - af Fjelle - 28-03-2016, 18:00

Forum spring: