Søg Garagen Hej Gæst! Register

40Ah LiFePo4 e-Buddy Projekt (2016)
#1
Jeg er en 35år gammel scooter nørd og har fornylig købt mig en brugt lille Thansen Giantco e-Buddy 45Km/t fra 2010 der har kørt ca. 3500km. der lidt grimme ridser hen ad siderne (en tidligere ejer må ha haft besvær med at holde balancen)

Jeg har flået de 4 stk. gamle 27AH batterier ud og afmonteret alt fra styret og bag ud, undtaget baghjul og støddæmperene og lige nu er jeg ved at finde ud af hvordan jeg lettest får skåret den originale batterikasse af stellet og monterrert en costum batterikasse af galvaniseret stål der passer 100% til det nye 48V 40Ah Lithium batteri (LiFePo4) jeg har bestilt idag me Snail-mail fra VPower.HK

Batteri + Battery Manegement System + Lader + Frakt (gratis) + Moms + Told + Post.dk Gebyr + PayPal vekslekurs = ca. 6500kr.

Scooter = 2100kr. (hvor af ca. det halve var levering)

Yderlig ombygning:
2stk. Vantætte cigarettænder stik, kompressorhorn (ikke trompet), digitalt voltmeter er bestilt og måske kommer der et lille Pioneer anlæg under sædet.

Planen er PT at jeg laver den teknisk forbedret men stealth, men vil ikke udelukke at jeg måske går i den anden grøft og laver den til "Hippie-Scooter" "Peace Love And Understanding"

ALLE Positive indlæg der relatere til EV´s er velkommen i denne tråd.
(Positiv Kritik og forslag er også velkommen)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
40Ah LiFePo4 e-Buddy Projekt (2016) - af brightshadow - 24-02-2016, 04:32

Forum spring: