Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer med CPI popcorn
#1
Hej.

Jeg har lidt problemer med min CPI popcorn. Jeg købte den for 14 dage siden og har lavet på den men køre ikke ordenligt. Den kan godt starte, hvis jeg sætter den på støttefoden og starter den. Så kan jeg give gas uden jeg kan se eller høre forskel, den tager lige mange omdrejninger. Hvis jeg så løfter baghjulet og så gir gas, vil den godt trække, men det er langtsomt og den kan godt komme op på 60-70 km/t men lige så snart der er træk på vil den ikke.

Så satte jeg den ned og startede og gik ved siden af den imens jeg gav gas, men lige meget hjalp det. Den ville lige køre 4-5 km/t og så holdt den op med at tage gas. Den vil slet ikke trække noget, hvad kan der være galt? Der sidder en 47,6 mm cylinder med en 20 mm kabu (70 dyse). Vi tror det måske er kompritionen der er noget galt med, da jeg har skiftet alle pakninger, men den er stadig nem og dreje rundt. Så der er bestilt ny 47,6 mm cylinder, men kan det være andet galt? Er helt ny inde for scooter/knallert verden, så ved ikke så meget. Men hvis i forklare hvad jeg skal og hvordan skal jeg nok prøve :P, og hvis i vil vide mere kan i bare spørge.

På forhånd tak
Mark



Obs
Indlæg rettet og delt op. Tror lige, du skal et smut forbi reglerne. Blink med øjet
Regler.
Og velkommen til Billig-scooter.JPS.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Problemer med CPI popcorn - af Anonymous - 09-04-2007, 23:23
RE: problemer med CPI popcorn - af SE-3 - 10-03-2013, 23:09
[Intet emne] - af Dalle - 11-04-2007, 11:09
[Intet emne] - af Anonymous - 11-04-2007, 14:55
[Intet emne] - af Lund - 11-04-2007, 17:08

Forum spring: