Søg Garagen Hej Gæst! Register

En fake bil
#1
Hej.

Jeg så på et tidspunkt nogle der havde gang i en form for prank, eller også var de bare fulde - måske begge dele. Det foregik ihvertfald på en p-plads et sted. Det gik ud på at de kom bærende med en bil - ja, en hel bil. "Problemet" i sig selv er bare at denne bil naturligvis er fake (falsk, til dem der ikke er gode til Engelsk) for jeg kan huske at de løfter den op 4 mand og går med den, så den kan ikke have været vildt tung i forhold til en almindelig bil.

Det sjove ved denne video er ihvertfald at bilen er i størrelsesorden 1:1, dvs. lige så stor som en almindelig bil. Det eneste mærkelige ved bilen er at ruderne er helt sorte hele vejen rundt, ellers er bilen fuldstændig ligesom en rigtig bil med rigtig lak, lygter og fælge (note: det ser ihvertfald sådan ud på videoen). Det ser rimeligt spøjst ud, og jeg mener at bilen er en sølvgrå Peugeot 308.

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg blev lidt nysgerrig. Udover shows, hvad bruger man så disse biler til? Hvordan bliver de fremstillet? Og af hvad? Jeg ved godt det er et lidt sjovt spørgsmål at stille til folk der kører på scooter, men jeg er sk*de nysgerrig. Smil Synes det kunne være vildt sjovt at få fat i sådan en og stille den i indkørslen.
Mvh. IceTea. Forhenværende ejer af en PGO Hot 50 ('07).
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
En fake bil - af IceTea - 19-01-2014, 00:35
RE: En fake bil - af Quiks - 19-01-2014, 01:06
RE: En fake bil - af Jps - 19-01-2014, 14:05
RE: En fake bil - af barden - 19-01-2014, 14:08
RE: En fake bil - af Jps - 19-01-2014, 14:26
RE: En fake bil - af barden - 19-01-2014, 15:15
RE: En fake bil - af IceTea - 21-01-2014, 05:00

Forum spring: