Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vespa Piaggio ET2 starter ikke
#1
Jeg købte for nylig denne billige maskine fordi jeg akut stod og manglede et transportmiddel i november måned. men allerede efter 4 ture er den død!
Jeg ved så godt som intet om knallerter, og havde derfor en kammi til at hjælpe med at kigge på den igår, uden held.
Da jeg en dag skulle starte den ville den bare ikke (elstart virker ikke, så bruger kick, som har virket i første hug indtil nu). Jeg opdagede så at benzinslangen var flækket helt oppe på studsen ved tanken, og fik dette klippet af og monteret den igen, men uden held.

Vi har skiftet tændrøret og konstateret at der er gnist. Vi har splittet kaburatoren ad og renset den, og også den virker. Der sidder dog hvad der ligner en elektrisk benzinhane på kaburatoren, som vi ikke kan se aktiveres når den skulle få tænding, eller man træber på kickstarteren. Piller man benzinslangen af kaburatoren løber det fint, men piller vi denne "hane" af løber der intet igennem.
Er her nogen kloge hoveder der kan hjælpe ?

Mvh.

Alex
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Vespa Piaggio ET2 starter ikke - af Alex_DK - 19-11-2013, 12:52

Forum spring: