Halløjsa.
Jeg har tidligere sagt at der burde være effektforøgelse, hvis man fjernede SLS-systemet, da trykbølgerne i udstødningen i højere grad så bruges til at suge udstødningsgassen ud af cylindren. Jeg har dog nu taget mig sammen og læst afsnittet i servicebogen til agilityen(kap. 18) om dette noget grundigere og SLS-systemets ventil åbner ikke ved fuld gas fordi trykfaldet ved indsugningstakten ikke er stor nok.
Det betyder at SLS-systemet udelukkende er aktivt ved tomgang og delvis gasgivning, hvor man jo ikke ønsker store mængder kræfter.
Jeg har tidligere sagt at der burde være effektforøgelse, hvis man fjernede SLS-systemet, da trykbølgerne i udstødningen i højere grad så bruges til at suge udstødningsgassen ud af cylindren. Jeg har dog nu taget mig sammen og læst afsnittet i servicebogen til agilityen(kap. 18) om dette noget grundigere og SLS-systemets ventil åbner ikke ved fuld gas fordi trykfaldet ved indsugningstakten ikke er stor nok.
Det betyder at SLS-systemet udelukkende er aktivt ved tomgang og delvis gasgivning, hvor man jo ikke ønsker store mængder kræfter.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".