Søg Garagen Hej Gæst! Register

En lille tur ud i det blå/regn vejr
#1
Overskriften dækker over, at jeg besluttede mig for at køre til Nyk.F. i morges. Turen ud foregik i tørvejr lidt sol og lettere overskyet. Jeg var på jagt efter et telt, jeg havde set i Harald Nyborgs katalog til 249 kr.

Det kunne nemlig ikke bestilles i deres webshop (udgået), Så der var kun butikken tilbage. Og jeg var mere end svineheldig, idet da jeg kom ind i butikken fandt jeg det sidste de havde, liggende på gulvet. Jeg købte så også en luftmadras, med indbygget pumpe og ekstra teltpløkker. Gummihammer har jeg jo Smil.

Jeg skulle også finde en benzintank der ikke skulle bruges kontokort til, og måtte en tur ud af byen. Og på vejen ud, var der en cyklist der synes det var sjovt, at ligge på baghjul lige indtil jeg bremsede. Det forstod han så ikke første gang, så gjorde det én gang til, og SÅ holdt han sig på afstand. Nå jeg vendte snuden hjemad, og her begyndte det så at vælte ned, fra oven af.

Da jeg var på vej mod til Maribo, så jeg en knallert 100-200 meter foran mig der kørte noget hurtigt, og lige pludselig blev jeg passeret af en hundevogn. Jeg var åbenbart ikke så interessant, for de kørte forbi og 1 km længere fremme hvor jeg skulle dreje af, havde de stoppet knallertkøreren.

Her et par billeder af telt og madras:
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
En lille tur ud i det blå/regn vejr - af Jps - 01-07-2013, 15:51

Forum spring: