Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera Runner - kan ikke starte
#1
Hej.

Jeg købte for snart et år siden min gilera runner, og den har kørt upåklageligt! indtil i dag, hvor jeg lige skulle et smut tur, på 16 km, og allerede da jeg havde kørt 500 meter gad den ikke tage gas op af en bakke. Det kunne jeg ikke forstå og vendte om, så jeg trillede ned ag bakken, og der gik den så ud. Da jeg kom ned for foden, valgte jeg at prøve at starte den og det gik fint, og kunne holde lidt liv i den, men den gad ikke komme over 5000 o/min, hver gang man kom derop omkring fladt den bare helt ned på omkring 800 o/min, og var ved at gå ud. Da den havde gjort det og var gået ud et par gange, gad den slet ikke og starte, og har ikke kunne starte den siden. Den er 100% stadard, det eneste jeg har gjort ved den er at fjerne varioringene og "guld" ringen i luft indsugning.

Herefter trak jeg den ind i mit værksted og kiggede lidt på den. Jeg prøvede at tage benzin slagen af, for at tjekke om det var pumpen eller filtret, men der kom masser benzin. Jeg tog derefter tændrøret ud og tjekke gnist, og det var der også, så prøvede jeg at smide benzin direkte ind i cylendere, og der kom den også igang, men så kort så man ikke kunne hører, jeg så bare lige omdregnings måleren hoppe op og ned igen.

Nogle der har en idé om hvad der kan være galt?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Gilera Runner - kan ikke starte - af Andrew20 - 03-06-2013, 21:34
RE: Gilera Runner - kan ikke starte - af Yoda - 04-06-2013, 10:50
RE: Gilera Runner - kan ikke starte - af Yoda - 04-06-2013, 11:05
RE: Gilera Runner - kan ikke starte - af Yoda - 04-06-2013, 11:20
RE: Gilera Runner - kan ikke starte - af 12V - 05-06-2013, 08:32
RE: Gilera Runner - kan ikke starte - af 12V - 05-06-2013, 09:04
RE: Gilera Runner - kan ikke starte - af 12V - 07-06-2013, 09:12

Forum spring: