Halløjsa.
Som jeg nu har snakket om nogle gange, så kunne jeg smadder godt tænke mig at putte noget trykladning på scooteren og få ekstra kræfter den vej, men sådan nogle turboladere og superladere er smadder dyre og laves ikke rigtig i de størrelser som jeg skal bruge.
Der er en gruppe ingeniører, ledet af dr. Kosta Stark, der har designet en kompressor med integreret plenum kammer og bypass ventil, som de når produktionen er i gang ønsker at sælge til under 2000 kroner stykket selvom 4000 lyder som en mere realistisk pris. De skal bare lige have skubbet til investorerne for at få produktionen i gang, og til det vil de lave en minimal produktion som de sælger til udvalgte personer i forskellige lande for at få noget reklame. Jeg har snakket lidt med ham, og det virker som en mulighed at jeg kan få lov at købe én.
Så hvis alt går som det skal, så kan det være at jeg har en trykladt scooter på et tidspunkt i løbet af sommeren, og så skal vi nok se spændende ting og sager!
Edit: De har lavet en hjemmeside: http://s-charger.com/
Som jeg nu har snakket om nogle gange, så kunne jeg smadder godt tænke mig at putte noget trykladning på scooteren og få ekstra kræfter den vej, men sådan nogle turboladere og superladere er smadder dyre og laves ikke rigtig i de størrelser som jeg skal bruge.
Der er en gruppe ingeniører, ledet af dr. Kosta Stark, der har designet en kompressor med integreret plenum kammer og bypass ventil, som de når produktionen er i gang ønsker at sælge til under 2000 kroner stykket selvom 4000 lyder som en mere realistisk pris. De skal bare lige have skubbet til investorerne for at få produktionen i gang, og til det vil de lave en minimal produktion som de sælger til udvalgte personer i forskellige lande for at få noget reklame. Jeg har snakket lidt med ham, og det virker som en mulighed at jeg kan få lov at købe én.
Så hvis alt går som det skal, så kan det være at jeg har en trykladt scooter på et tidspunkt i løbet af sommeren, og så skal vi nok se spændende ting og sager!
Edit: De har lavet en hjemmeside: http://s-charger.com/
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".