08-05-2013, 14:37
Hey gutter og gutinder.
Så har jeg igen monteret indsprøjtningen efter at have haft nogle elektriske fejl, men da jeg startede den op og skulle indstille tomgangen blev jeg overrasket over hvor lavt de kan holdes stabile.
560 var jeg nede på, men det var for lavt til min mening, så luftskruen blev kørt lidt ud og den ligger nu stabilt på 800-1000 omdrejninger i minuttet i tomgang. Hold K*ft det er lavt at den kan ligge stabilt på! Med karburator kunne jeg ikke engang få den under 2000 uden at der kom problemer.
Så har jeg igen monteret indsprøjtningen efter at have haft nogle elektriske fejl, men da jeg startede den op og skulle indstille tomgangen blev jeg overrasket over hvor lavt de kan holdes stabile.
560 var jeg nede på, men det var for lavt til min mening, så luftskruen blev kørt lidt ud og den ligger nu stabilt på 800-1000 omdrejninger i minuttet i tomgang. Hold K*ft det er lavt at den kan ligge stabilt på! Med karburator kunne jeg ikke engang få den under 2000 uden at der kom problemer.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".