Søg Garagen Hej Gæst! Register

Går i stykker hele tiden efter tur på værksted
#1
Hejsa derude.

Må indrømme jeg er ved at være pænt frustreret.

Købte min PGO T-rex 50 sidste år, den er fra 2002 og kørte perfekt, havde aldrig haft problemer ved tidligere ejer, og havde kørt 20.000 km.
I December kører jeg så galt, påkører en kvinde i mørket, men knallerten fejler umiddelbart ikke noget.
Nøglen er knækket i tændingen og en masse plastik er knækket (uden betydning, kun syns,æssigt) dog kører den stadig, og bliver nød at til at slukke mortoren med dødemandsknappen.

Den ryger på værsted just in case, for at få lavet diverse ting der er knækket af, og for at få service.

Får den tilbage 14 dage senere (!!!) efter de kun har brugt 4 timer på den.
Regninge lyder på 5300 kr !!!
Men tænker "fuck det, nu kører den sku bare ! ".
Men niks.

Efter værkstedbesøget får den startproblemer, skal bruge lang tid på at starte den HVER gang, og en dag kan jeg slet ikke få liv i den, gashåndtaget har også sat sig fast, dette kun 14 dage efter jeg fik den retur.

Vi finder frem til at de på værstedet har glemt at putte beskyttelses gummiet ordenligt på, på gaskablet, så der er kommet vand ned i, og det er rustet der hvor det "knækker" før gasfjedren.
Vi giver den nyt kabel, men vil stadig ikke starte, så den ryger på værksted.

Får den tilbage dagen efter, der er skiftet speedometerreleet, der er skifet en pærer og de har pillet ved gassen, og spændt bremserne (hvorfor blev dette ikke gjort ved service ??) 1000 kr.

Der går 14 dage igen, og så vil den IGEN ikke starte.
Vi finder frem til at det er tændrøret der er brændt af (efter 6 uger ??), men opdager at tutten der sidder i spidsen af tændrøret sidder fast i hætten der skal kobles til tændrøret, vi kan ikke få det ud, og gevindet i den er ødelagt = løs forbindelse til tændrøret.

Hvordan pokker kan man som værksted, behandle betalende kunders ting på den måde ??
Og hvordan pokker kan man sige man har lavet service på en knallert, så den gerne skulle være køreklar hele vinteren, og den så slet ikke hverken kører eller starter stabilt ??

Den nåede at køre 2 dage med nyt tændrør, og så gik den ud igen.
Det lød pludselig som om der var gået hul på udstødningen, og så virkede det som om forbindelsen til strømmen ikke var ordentlig, hvorefter den gik ud, og ikke vil starte igen.
Det lyder lidt som om det er noget forbindelse der er røget, men kunne ikke tjekke tændrøret da det var varmt (havde lige kørt 14 km).

Nogen ide om hvad det kan være ??

Må indrømme at jeg føler jeg har spildt 6300 kr, på INGENTING.
Så allerhelst at de tog min knallert ind og gav den, den service jeg har batalt for, og laver den på deres regning, men tror nu ikke lige det sker Ked af det

Kan i hvert faldet ikke anbefale dem, men aner ikke hvem man kan stole på i forhold til at få lavet den ordentlig ?

Nogle gode anbefalinger, helst ikke et for dyrt sted.
Har allerede brugt næsten 3 gange så mange penge i rep. end i indkøb Græder
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Går i stykker hele tiden efter tur på værksted - af NadjaB - 08-02-2013, 00:53

Forum spring: