18-10-2012, 18:17
I går vil jeg skifte mit membranplade til et i kulfiber, desværre lykkedes det aldrig for mig at få indsugningstudsen af (Kun en lille smule blev den løs) og derefter opgav jeg opgaven og puttede flydende pakning uden på der hvor studsen havde løsnet sig. Skulle op og tanke om aftenen, der gad min fz'er overhovedet ikke give fuld gas så kunne den ikke trække maskinen samtidig kunne den ikke stå ordentlig i tomgang. (har skruet på tomgangskruen og kigget lidt på gaskablet intet hjalp).
I dag har jeg fået kigget på studsen (igen), og lagt mere flydende pakning rundt om, hvilket ikke gjorde nogen forbedring. Jeg prøvede en lille tur på 5 km, undervejs dryppede der benzin IGEN fra bundkaret fra karburatoren og mens jeg "drønede" med 40 km't gik knallerten fuldstændig ud? (Bremsede bare uden nogen grund?).. Ved ikke hvorfor, kan det være min karburator den er gal med ?
I dag har jeg fået kigget på studsen (igen), og lagt mere flydende pakning rundt om, hvilket ikke gjorde nogen forbedring. Jeg prøvede en lille tur på 5 km, undervejs dryppede der benzin IGEN fra bundkaret fra karburatoren og mens jeg "drønede" med 40 km't gik knallerten fuldstændig ud? (Bremsede bare uden nogen grund?).. Ved ikke hvorfor, kan det være min karburator den er gal med ?
1. Aprilia Rally, solgt.
2.Puch Maxi P, solgt.
3.Piaggio Zip 4T år 2010, solgt.
4 Puch Maxi KL, solgt.
5.Suzuki Fz50 "Gyngehesten", solgt.
6. Suzuki dm50, "motorcyklen" kørende.
2.Puch Maxi P, solgt.
3.Piaggio Zip 4T år 2010, solgt.
4 Puch Maxi KL, solgt.
5.Suzuki Fz50 "Gyngehesten", solgt.
6. Suzuki dm50, "motorcyklen" kørende.