Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dårlig acceleration (Baotian BT49QT-12 (4-TAKT)
#1
Hejsa. Jeg har nogle spørgsmål angående min scooter, Baotian BT49QT-12 (30' scooter) fra 2008:

1. Dårligt acceleration/optræk
2. Kan køre 50 km/t, selvom scooteren er lovlig

Scooteren har snart rundet de 5000 km., og den har altid villet køre uden problemer. De eneste problemer, er de ovenstående.

1 = Når jeg gi'r gas, går der lige 1-2 sekunder før den tager ordentligt fat, og når endelig den tager fat, har den ikke særlig godt trækkraft. Jeg kan sagtens stå imod scooteren, uden at den vil køre og jeg har tilfældigvis en kammerat der har den akkurat samme scooter som mig, som trækker bedre end min og som også er lovlig.
Det skal siges, at vi aldrig har gjort noget ved scooteren, ud over at ringen har været ude én gang fra min scooter, men er blevet sat i igen. (Ja, den er sat rigtigt i)

2 = Som sagt er min scooter helt lovlig, men mærkeligt nok kan den køre 50 og opefter alt efter med- og modvind. Er der medvind, kan jeg komme op på 55-60 km/t, er der normalt vindforhold kan den køre 50-52 km/t, og modvind mellem 40-45 km/t.
Hvordan kan det være? Og sæt jeg bliver stoppet af politiet og bliver taget op på rullebåndet, vil jeg så få en bøde?

- Håber jeg kan få nogle tydelige svar.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Dårlig acceleration (Baotian BT49QT-12 (4-TAKT) - af Anonym - 11-07-2011, 16:15

Forum spring: