Søg Garagen Hej Gæst! Register

Agility 'tøver'
#1
Det har vist været oppe før, men ikke så meget for mit vedkommende, så løsningen kan ikke lige huskesFlov.

Efter at rødderne ude på Hillerødgade har haft fingrene nede i min karburator, er min Agility blevet lidt tøvende med at tage gas. (fra tomgang)

Specielt i dybfrost-kold stand er den ikke meget for at komme over tomgang!
Men også i varm stand skal den lige tænke sig om et ½ sekund, før den vil trække.

I begge tilfælde lyder det som om den er ved at drukne/sætte ud.

Jeg har ikke rørt kassen, siden de leverede maskinen tilbage, så jeg har ingen anelse om, hvor f.eks, stille-/blandeskruen står.
Andre værksteder har tidligere sat den i 'underlige' stillinger, så måske ... ?

Eller ... ?

Min benzinøkonomi er styrtdykket, men det er nu nok snarere fordi maskinen ikke kører så meget længere. Sidste tankning fandt f.eks. sted 1. december! Jeg har netop rundet 100 km siden den gang, men nålen står som om jeg har kørt omkring 140. Rullende øjne
At opbevare maskinen inden døre ved nogenlunde stuetemp. forøger jo fordampningen noget i forhold til frostgrader.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Agility 'tøver' - af walker1 - 28-02-2011, 05:24
RE: Agility 'tøver' - af allan - 16-03-2011, 21:26
RE: Agility 'tøver' - af kragen - 16-03-2011, 21:39
RE: Agility 'tøver' - af walker1 - 18-03-2011, 09:30

Forum spring: