Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco Super 8 - choker og accelerationspumpe, samt andre fejl
#1
Hej,

Som nogle måske har set i en anden tråd så er min nye super 8 ikke en særlig god oplevelse, den vil ikke starte på elstarter og på kickstarter tager det min. 15 - 20 tråd før den snøvler sig igang, den vil ikke tage omdrejninger når den er kold og det virker som om at chokeren ikke slår fra. Tomgangen er nemlig altid mega høj så "lysreguleringen" i forlygten ikke virker korrekt (der er næsten altid fuld blus på, op/nedblænding begynder at virke når jeg har kørt i ca. 20 min, men kun hvis jeg ikke står stille for længe, det virker som om at karburatoren køler for hurtigt og chokeren åbner igen, mit problem er bare at forhandleren de siger at den kun har en accelerationspumpe, den troede jeg så til gengæld ikke havde noget med koldstart at gøre, men derimod noget med lidt ekstra benzin, hvis man høvler gashåndtaget i bund, er den en der kan forklare mig tingene så de ikke løber om hjørnet med mig igen hos forhandleren.

Den skal ind for 3 gang på en uge til server, og den er kun 1 uge gammel Ond

Jeg har følgende fejl.

1. Batteri aflader så meget i løbet af en nat eller 2 at elstarten slet ikke kan tage fat.
2. Det tager mellem 15-20 forsøg på kickstarter, før den snøvler sig igang
3. Når den kommer igang så skal den står i flere minutter før den vil tage gas
4. de første par km, har den nemt ved at gå ud og der skal files på gassen før den vil accelerer
5. Lysets nedblændingsfunktion virker kun sporadisk (Tror der er pga. af den høje tomgang, går ud fra at chokeren giver højere tomgang ligesom på en bil)

Forhandleren har skiftes lysreguleringsbox, CDI, gasnål, justeres ventiler og karburator (igen), og justeret tomgang efter noget måleudstyr, og siger at den står som den skal.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Kymco Super 8 - choker og accelerationspumpe, samt andre fejl - af DK11706 - 23-01-2011, 12:18

Forum spring: