Søg Garagen Hej Gæst! Register

Spedometer på Gilera Runner Sp 2006 har nulstillet totale kørte km
#1
Mit spedometer har nulstillet de totale kørte km ,men ikke trip tælleren som man selv kan nulstille fks når man har tanket op, den har digitalt spedometer.
Jeg hvade ikke fådet taget batteriet ud af scooteren inden at der kom sne så batteriet er helt flat jeg er ved at lade det op ,men ved ikke om de totale kørte km kommer igen når batteriet er ladet op Neutral.
Og lige nøjagtig hvad den hvade kørt inden at vi fik sne kan jeg ikke huske men det er omkring de 54xxx km mener jeg men har ikke skrevet det op eller taget et billed ,det er jo ikke noget som burde ske jo har enda talt med en cykel handler som sælger scooterer og det burde den ikke gøre, han sage at der kunne være noget iring et sted men ved det ikke den har været dækket til med min scooter garage og når der lå sne på den bøstede jeg det væk, og den står det sted i baggården hvor jeg bor hvor der er mest læ bag en elevator og under en svalegang som virker lidt som et halvtag.
Jeg håber bare at de totale km kommer igen når batteriet er ladet op, min alarm hvade brugt alt strømmen i scooteren, så om det er fordi at scooteren ikke kan lave sin selv test i spedometeret kan jo godt være for den får jo først strøm når motoren starter når batteriet er fladt, og alarmen gik også lidt banas da jeg fik den startet den bibbede lidt hystrisk.
Men håber at det hele virker når der kommer strøm på igen, jeg kørte en lille tur i eftermiddag det var godt at komme ud at trille en tur selv om det var højest 20 km.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Spedometer på Gilera Runner Sp 2006 har nulstillet totale kørte km - af Johannes Johansen - 20-01-2011, 20:02

Forum spring: