Søg Garagen Hej Gæst! Register

Regal raptor tændingsproblemer?
#1
Ja jeg har sådan en Regal Raptor der er lidt problemer med. Der har været nogle problemer med karburator is... troede jeg. Jeg har haft skilt karburatoren ad og renset den. Det hjalp overhovedet ikke (det skal lige siges at jeg har forsøgt med karburatorsprit og et andet specielt additiv).
Fandt så ud af at der sad en slange nede på studsen helt nede ved cylinderen som ikke var forbundet med noget. Jeg tænkte at det nok var der problemet lå, jeg kunne ikke lige finde ud af hvor slangen skulle sidde så jeg blændede det bare af, med det resultat at den kunne stå i tomgang.
Nu tænkte jeg det ville virke, så jeg begyndte at køre, alt var fint indtil videre, men lige pludselig begyndte den at dø, jeg kunne holde den i live ved at pumpe gassen og fik den op i omdrejninger, så jeg kunne køre lidt igen. Efter 500 m skød den og begyndte at dø igen. Jeg nåede lige hjem, og kiggede hvor den slange skulle sidde. Den skulle sidde oppe i den "boks" hvor der udstødningsgassen bliver filtreret inden det går videre ind i luftfilteret.
Jeg prøvede at starte den, men der skete ikke en skid. Jeg tog tændrøret ud for at se om det gnistede, og jeg kunne så se at gnisten var meget svag og den ikke gnistede hver gang. Så det må være et tændingsproblem. Nogen der ved hvad der kunne være galt? tænkte lidt på om det kunne være CDI'en eller nede ved svinghjulet det kunne være galt.

Håber i kan hjælpe Mvh en meget frustreret Alexander
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Regal raptor tændingsproblemer? - af Alex1020 - 15-01-2011, 16:49

Forum spring: