Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så fik jeg det på plads
#1
I anledning af det flotte vejr tog jeg mig en tur ud for at se nærmere på hvilke forhold, jeg formodentlig kommer til at køre under.

Det tegner ikke godt for 45-løsningen.
På et meget stort stræk må bilerne drøne aftsed med 70. hvilket betyder, at jeg der direkte vil virke som en hæmsko og dermed et irritationselement. Jeg skal godt nok modsat den fremherskende trafikretning, men alligevel.

Den gode nyhed for mig er dog, at der på nær det sidste stræk ind i industrikvarteret er absolut anvendelig eller endog god cykelsti hele vejen!
(Og på dette sidste stræk er der et eller andet delvist skjult stisystem, som jeg dog ikke helt fandt ud af under mit korte besøg i området.)

Meget tyder derfor på, som andre bidragsydere her på siten også har været inde på, at jeg skal stile mod en 30-løsning.

Med mindre da, jeg skal helt op i den på flere fronter 10 gange så dyre løsning, der hedder automobil. (bl.a. anskaffelse og forsikring)
Og den løsning duer ganske enkelt ikke i den indre by, hvor jeg også har tænkt mig at fortsætte med at komme.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Så fik jeg det på plads - af walker1 - 25-12-2005, 16:18
[Intet emne] - af LETSINDIG - 26-12-2005, 13:53
[Intet emne] - af walker1 - 26-12-2005, 16:41
[Intet emne] - af LETSINDIG - 26-12-2005, 18:57
[Intet emne] - af T - 26-12-2005, 20:23
Geely - af Cykelløs - 27-12-2005, 18:48

Forum spring: