Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp! Min elstarter tager ikke fat?..
#1
Hej,jeg har lige købt en knallert kymco agility her for et stykke tid siden.I starten virkede den slet ikke og havde ikke gjordt i 4 måneder,så jeg valgte og oplade batteriet for at se om den bare manglede strøm.Dagen efter gik jeg ned og prøvede,og pling! så blev alt strømmen slupt op,så jeg tog løsning nr.2 kickstarteren må da hjælpe,tænkte jeg.Så ved første step startede den,så jeg tænkte " Heeelt sikkert! " og tog derefter ud på en lille prøvetur,da jeg kom tilbage ventede jeg en time og gik ned igen for at testkøre den igen.Så startede den ikke igen,hverken med elstart eller kickstart.Så jeg valgte og købe nye ting,jeg købte nyt batteri og nyt luftfilter.Derefter prøvede jeg igen uden held.Så den blev igen opladt en nat til,om morgenen gik jeg ned og med ( A little luck ) fik jeg den startet.Da jeg så havde kørt 6km væk fra mit hjem så stoppede jeg og ville købe noget a drikke,da jeg kom ud igen ville den ikke starte,og det resulterede i at jeg skulle trække den tilbage.Nu har jeg tjekket hvad der er galt med kickstarteren,og både ( kickstartertandhjulet & kickstarterakslen ) er begge enormt slidt men nu har jeg monteret et nyt kickstartertandhjul,og finder derefter ud af at kickstarterpedalen sidder fast på grund af den er slidt og den har åbenbart osse lavet et hak den sætter sig fast i.
Mine top prioriterede spørgsmål som jeg håber at få hjælp til er:
1.Hvad sluger strømmen så jeg ikke kan elstarte og den ikke tager fat?
2.ville det være muligt at kunne starte med en ny kickstarteraksel?
.Andre gode råd ville jeg blive utrolig glad for at høre,har du nogen så skriv please
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Kymco agility ( startfejl ) hjælp søges! - af Equitso - 26-11-2010, 12:30

Forum spring: