Tager lige et efterhånden meget omtalt emne op igen
Jeg havde fået forståelsen af at man ikke behøves at bruge sprit i tanken mere, efter der blev tilsat det der "sukker" i benzinen ?
Det er åbenbart forkert, for min knallert gav op imorges bedst som jeg kommer kørende på vej i skole....
Knallerten startede igen senere på dagen og jeg kom hjem. Der er nu hældt sprit i tanken (1:10) og en bætte smule 2 takts olie, da stempel / cylinder stadig er "nyt"
Har tidligere læst laaaange forklaringer fra Kragen herinden omhandlende karburatorsprit, men jeg kan ikke finde emnet igen Nogen der har et link, eller kan skrive det her igen
Jeg havde fået forståelsen af at man ikke behøves at bruge sprit i tanken mere, efter der blev tilsat det der "sukker" i benzinen ?
Det er åbenbart forkert, for min knallert gav op imorges bedst som jeg kommer kørende på vej i skole....
Knallerten startede igen senere på dagen og jeg kom hjem. Der er nu hældt sprit i tanken (1:10) og en bætte smule 2 takts olie, da stempel / cylinder stadig er "nyt"
Har tidligere læst laaaange forklaringer fra Kragen herinden omhandlende karburatorsprit, men jeg kan ikke finde emnet igen Nogen der har et link, eller kan skrive det her igen
Vh Jacob.
Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.