Søg Garagen Hej Gæst! Register

For mange omdrejninger, motorbrems?
#1
Hey!
I dag har jeg brug hele dagen på at skifte min kobling, koblingshus og trykfjeder, jeg fjernede så mit forrør i udstødningen og satte en støre vario begrænsning i.

Nu accelerer den virkelig godt! holder en topfart på 42-43 på speedometeret. men når det går ned af bakke og motoren begynder at kører op i højere omdrejninger. så er det som om den ikke tænder mere, eller den bremser og ikke fungerer ordenligt, og når dens omdrejninger falder igen, så virker det igen.

Ved ikke om det er CDI boksen som gør det, eller min karburator?

Når den rammer max omdrejninger (max er i dette tilfælde hvor den begynder at bremse/dø) Så er det som om at den har en omdrejnings begrænsning i (altså sørger for den ikke kører med højere omdrejninger) problemet er bare at fordi den ikke gider tænde, så kører motoren joh stadig rundt, og pumper benzin der ind uden gnist. så ja... den drukner hvis jeg ikke bremser så motoren kører ordenligt igen.

Men som sagt ved jeg ikke om det er CDI boksen eller hvad der kan skyldes det :/

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
For mange omdrejninger, motorbrems? - af Morten-Turi - 18-11-2010, 23:14

Forum spring: