02-11-2010, 15:04
Hej bs!
Jeg skal have skiftet krumtappen på min sprint når jeg får den nye hjem (naraku HD)
Men når jeg skiller motoren ad, så stiller jeg motoren på T ved svinghjulet, som når man stiller ventiler. Men når jeg samler den igen med den nye krumtap i, så stiller jeg den der igen, men er jeg så sikker på at tændings punktet er rigtigt i forhold til knastakslen? Altså så knast hjulet ikke står en halv omgang forkert? Bliver tændings punket hvor det var, eller er der en måde jeg kan tjekke om den står rigtig, så stemplet og ventilerne ikke smasker sammen.
Håber i forstår min formulering og kan svare på mit spørgsmål
Tak på forhånd!
Mvh. Casper,
Jeg skal have skiftet krumtappen på min sprint når jeg får den nye hjem (naraku HD)
Men når jeg skiller motoren ad, så stiller jeg motoren på T ved svinghjulet, som når man stiller ventiler. Men når jeg samler den igen med den nye krumtap i, så stiller jeg den der igen, men er jeg så sikker på at tændings punktet er rigtigt i forhold til knastakslen? Altså så knast hjulet ikke står en halv omgang forkert? Bliver tændings punket hvor det var, eller er der en måde jeg kan tjekke om den står rigtig, så stemplet og ventilerne ikke smasker sammen.
Håber i forstår min formulering og kan svare på mit spørgsmål
Tak på forhånd!
Mvh. Casper,
Casper