Søg Garagen Hej Gæst! Register

Texas/Baotian opfører sig mystisk/Kører fint igen..
#1
Hejsa, jeg har længe haft problemer med min scooter fra 2006!
Når jeg gir fuld gas eller drejer gashåndtaget for hurtigt, tøffer den og det er somom der er en der hiver i den bagfra, forstået på den måde at den mister fart i ryk og kun i ganske kort tid, næsten somom den ik kan bestemme sig om den vil op i fart el. hvad.
Nogen gange kører den perfekt når den er kold, andre gange kan jeg ik køre ordentligt før den er varm!!. Har stillet ventiler, skiftet dyse til nr. mindre, nyt batteri og pillet ved blandingsskruen en del gange, alt sammen uden nogen som helst effekt.
For at starte op, efter f.eks. rødt lys skal jeg tit rykke hurtigt frem og tilbage i gassen for ligesom at pumpe benz ind...tror jegSmil.
Og for at komme op i fart skal jeg give gas meget stille, i takt med farten stiger, hvis den bare får gas tøffer den og det er i sådan nogle ryk?!
Den har kørt ca 3000km...speedekablet er sjovt nok knækket.
p.s. den er uden begrænsninger og kører/kørte 55-60km/t. Dysen var 96 nu er den 94!

MVH Bimf
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Texas/Baotian opfører sig mystisk/Kører fint igen.. - af Bimf - 29-10-2010, 17:16

Forum spring: