Søg Garagen Hej Gæst! Register

Første gang så lader vi ham gå, anden gang så...
#1
Der var engang hvor man kunne blive stoppet og sigtet for konstruktive ændringer uden at det skulle vække den store bekymring fordi chancen for at blive stoppet 3 gange indefor 5 år, var så lille at det næsten aldrig skete. Nu om dage er loven ændret (Siden 2008) hvilket betyder at man kun har 1 chance indefor 3 år... Er du først blevet sigtet for at eje en "ulovlig knallert", bliver den simpelthen konfiskeret næste gang du bliver stoppet/sigtet. Jeg står netop i denne situation at min gammel 2-takt knallert 30 er blevet konfiskeret, og jeg har derfor erhvervet mig en nyere 4-takt Giantco Scooter. Sagen er bare den, at hvis jeg bliver stoppet og sigtet indenfor 3 år, så snupper de simpelthen scooteren med det samme, men på den anden side er jeg heller ikke meget for at skulle overholde de 30 km/t.

Jeg har derfor følgende spørgsmål:

Er der nogen som har haft succes med at installeret en fartbegrænsning på deres 4-takter.

Er det muligt at ændre scooterens ydeevne (f.eks. optrækket) uden at give den højere topfart (altså, uden at pille skiven).
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Første gang så lader vi ham gå, anden gang så... - af ascertained - 03-10-2010, 17:00

Forum spring: