Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stadig mange problemer..
#1
Hey, min Speedfight 2 har en del problemer synes jeg, prøver lige at beskrive nogle af de mange problemer Smil

Lige når jeg starter den, tager det 5minuter at tænde den, og det problem er måske løst, for det var nok bare chockeren. Det sjove er bare at når jeg endelig får den tændt, så skal den stå et stykke tid, da den ikke for benzin nok (tror jeg) for den går ud, og hvis den ikke går ud, så har den en del døde punkter.. Efter omkring 2min's stille og rolig kørsel, så kører den ca. normalt. MEN...

Har fået skiftet dyse her for et par dage siden, og inden da døde den HVER gang jeg startede den.. men nu er det som om den har sit eget liv.. for nogle gange kører den som en drøm, med godt optræk og en rimelig fart. Nogle gange så gider den ikke komme over de 40km/t.. og op af bakke kan den finde på at køre 25km/t..

Lige en ting til Smil Når jeg f.eks. gir gas ved et lyskryds osv. så "Rasler" den.. men i høj fart er der ingen ting, kun lige når jeg har stået stille og giver gas.

Ja flere ting.. Min forstøddæmper, virker meget "Hård", altså det ikke som om den virker, så er der nogle muligheder for at lave den uden at købe en ny?


Mange tak, Hilsen

Gerner.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Stadig mange problemer.. - af Gerner - 26-09-2010, 10:07
Re: Stadig mange problemer.. - af Mnc - 26-09-2010, 10:45
[Intet emne] - af Gerner - 26-09-2010, 11:06
[Intet emne] - af Mnc - 26-09-2010, 11:09
[Intet emne] - af Gerner - 26-09-2010, 11:20
[Intet emne] - af kragen - 26-09-2010, 11:26
[Intet emne] - af Gerner - 26-09-2010, 11:30

Forum spring: