Søg Garagen Hej Gæst! Register

Aprilla Sonic, kan ikke køre, læs for mere info...
#1
Hejsa,

Jeg har lige skiftet krumtap of cylinder og stempel og diverse motordele.... Smil Det er så fint nok, men nu her når den er samlet osv, så vil den ikke starte...

Det der sker er at; Når jeg træder på kickstarteren er der ingen liv i den, og så hvis jeg bliver ved 10-15 gange er det først at den begynder at få liv men alligevel ikke nok... Men engang i mellem vil den starte og stå i tomgang i ca. 5-10 sekunder, og så går den ud... :/

Er FULDSTÆNDIG sikker på at alt er samlet som det skal og der mangles INTET..! Men alligevel vil den ikke starte og køre derefter... :/

Jeg har tjekket alt efter den har førsøgt at blive startet, men der er ingen fejl overhovedet.!? (Vil ikke ligefrem sige jeg har mange erfaringer med scooter men noget ved jeg....)

Jeg har skiftet membranen og prøvet med 2 andre karburatore med samme resultat (altså den vil ikke starte og køre, men kun starte de 5-10 sekunder, engang i mellem) og så har jeg haft cylinderen af for at se om alt var OK derinde, og det var det (grunden til at jeg tog det af igen var for at jeg havde den for engangs skyld igang i 20-30 sekunder, men så gav det en smæld fra motoren og så gik den ud, men cylinder og stempel fejler intet, og det gør krumtappen heller ikke..) Men jeg lagde mærke til at det var møg beskidt inde ved/i krumtaphuset, og inden jeg har sat den nye krumtap i gjorde jeg rent med fortynder og blæste det rent osv.
Har også prøvet med en anden CDI boks, med samme resultat (det samme som før), så har jeg prøvet at udmåle stator i forhold til min brors Aprilla Rally, og det var meget tæt på at være ens, og gnisten er mega god, og jeg har prøvet med forskellige tændrør og tændspoler, men med samme resultat (Det samme som før)

Og så skal det lige siges at jeg ikke har kunne starte den igen, efter at jeg havde den igang de 20-30 sekunder, (efter det smæld det gav fra motoren) Ikk engang lidt liv har jeg kunne få.... :/


PLEASE HJÆLP MIG EN ELLER ANDEN....! ER ÅBENT FOR ALT....!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Aprilla Sonic, kan ikke køre, læs for mere info... - af henrikoo1993 - 11-09-2010, 23:44
[Intet emne] - af jenner93 - 11-09-2010, 23:54
[Intet emne] - af henrikoo1993 - 12-09-2010, 00:26

Forum spring: