Søg Garagen Hej Gæst! Register

Erfaringer med Pgo G-max 50 søges.
#2
Katana Skrev:Indenfor denne uge køber jeg en ny scooter. Jeg regner med at købe en PGO G-Max 50 -45er. Derfor kunne jeg godt tænke mig og 'høre' efter erfaringer - gode såvel dårlige - med den scooter.

Jeg har brugt funktionen SØG i forum, men alt jeg fandt handler om begrænsninger. :wink:
Næsten med 99 % sandsynlighed bliver det en G-Max - jeg har dog et halvt øje på Peugeot Vivacity2, Kymco People og Aprilianoget.. :wink:

Har I endvidere links til steder hvor der er foretaget test af G-Max 50, ville jeg blive glad. Smil

Med hensyn til dårlig erfaringer, så har jeg 3 ting. Og det er, at der er den dumme "kardanboks" ved benene, og at man har tendens til at glide ned af sædet under kørsel, da det er lavet for skråt nedad eller måske fordi selve sædet, er for glat. Og så det, at man ikke kan have en pose eller taske, på fodpladen.

Med hensyn til "boksen" så kan folk (som mig selv) ha' problemer med at løfte benet over den, når man skal op og sidde på scooteren. Jeg har ikke ejet en, kun prøvekørt den.

At jeg nu har en Gilera Runner med "kardanboks", er en anden sag (med hensyn til, at få benet over den) Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Erfaringer med Pgo G-max 50 søges. - af Jps - 17-08-2010, 11:20

Forum spring: