Søg Garagen Hej Gæst! Register

Har min scooter ingen hestekrafter?
#1
Hej alle sammen jeg har en 4 takter Bastian TB49Q'S8 og når jeg starter den og kører, så kører den, men den kører meget meget langsomt de først 10 - 25 meter og nogen gange når jeg stopper går den ud. Håber i kan hjælpe mig ville være meget taknemmelig (:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Forresten ryster den helt vild indtil den har kørt de 10 - 15 meter.
Svar
#3
Baotian BT49QT-8**
Svar
#4
Hvornår har den sidst fået stillet ventiler ?

Og generelt fået service ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
valexkj Skrev:Forresten ryster den helt vild indtil den har kørt de 10 - 15 meter.
Har du tjekket din vario (ruller, rem osv.)?
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg tror du skal kigge til rullerne om de er velsmurte og bevæger sig frit.

Hvis ikke får du ubalance og deraf vibrationer,når du så har kørt de første 20 meter er de slynget ud på plads og vibrationerne ophører. Det er mit bud på det Smil
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#7
Kunne man tænke at det var koblingen symptomerne kommer fra ?

Tager man en alm. sund scooter og skruer den op i tomgang sådan at koblingen lige får fat vil det mærkes som om det hele hopper og ryster.
Når motoren kommer længere op i omdrejninger og koblingen får ordenligt fast vil det forsvinde.

Dette betyder ikke nødvendigvis at det er koblingen der er noget galt med, men en anden fejl gør at den har meget svært ved at trække ved lave omdrejninger og det er ved koblingen du oplever symptomerne.

Dette kunne som kragen og darkside skriver have noget at gøre med enten ruller eller ventiler
______________________
Når man ved alt er det svært at huske det hele...
Svar
#8
Har fået fixet problemet fik afvide at remmen ikke sad rigtigt på så skruede bare det af og på så kørte den sku fint nok men tak for hjælpen alle sammen (:
Svar
#9
valexkj Skrev:Har fået fixet problemet fik afvide at remmen ikke sad rigtigt på så skruede bare det af og på så kørte den sku fint nok men tak for hjælpen alle sammen (:

Nå, så havde den gamle her, ret Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jep d:
Svar
#11
er der forresten nogle der ved om der er GY6 motor i den her baotian model?
Svar
#12
valexkj Skrev:er der forresten nogle der ved om der er GY6 motor i den her baotian model?
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.


Det er en GY6.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: