Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor sidder begrænsningerne på en Giantco Spartan
#1
Hej har en Giantco Spartan Grin og vil gerne have den til at kunne køre lidt hurtigere. Jeg har fjernet den der ring nede ved variatoren, det gav en topfart på 65 km/t, men jeg vil gerne have den til at kunne køre hurtigere end det, uden at skulle til at købe en masse som koster. Så ved ikke om i kunne fortælle mig hvor de andre begrænsninger sidder Grin
Christian
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er det en firtakter ? iøvrigt synes jeg det er den flotteste giantco har lavet.

De typiske "begrænsnings steder" følgende:
Mellem studsen og membranen, kan der ligge en lille tragt der mindsker benzintilførslen.

CDI'en kan også være begrænset, den klares med en ny "ubegrænses" CDI.

Ved 2 taktere (Ved ikke med 4 taktere) begrænser man også udstødningen, i form af et blindrør, eller en slags tragt i forrøret, der forhindre røgen i at komme hurtigere ud. nogle 4 takts udstødninger, har et utroligt lille forrør, som også kan skiftes ud med et større ( har hørt noget om at effekten skulle være minimal, men er ikke sikker ) Smil

Jeg kan ikke lige komme i tanke om mere Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
theboggieman5 Skrev:Hej har en Giantco Spartan Grin og vil gerne have den til at kunne køre lidt hurtigere. Jeg har fjernet den der ring nede ved variatoren, det gav en topfart på 65 km/t, men jeg vil gerne have den til at kunne køre hurtigere end det, uden at skulle til at købe en masse som koster. Så ved ikke om i kunne fortælle mig hvor de andre begrænsninger sidder Grin

Min makker har vidst også en Giantco Spartan magen til din, har i hvertfald samme forlygter osv..
Men han pillede ringen ligesom du gjorde og købte en ubrgrænset cdi box og så kører hans omkring 80 på speedometeret. Skal den køre hurtigere end det skal du til at tune den med dele osv.
Svar
#4
hej Kedde 2005
ville bare spørge om vilken hjemmeside han købte den inde på? var de protuna, for det er den eneste hjemmeside hvor jeg kan finde en der passer til min Spartan
Christian
Svar
#5
theboggieman5 Skrev:hej Kedde 2005
ville bare spørge om vilken hjemmeside han købte den inde på? var de protuna, for det er den eneste hjemmeside hvor jeg kan finde en der passer til min Spartan

Tænker du på den her?
: http://www.protunahandels.de/product.asp...n=45083227

For du kan da bare prøve og finde nogle magen til som måske er lidt billigere og så se om de giver noget på din ellers kan du bare benytte dig af 14 dages fortrydelsesretten mener jeg det er?

Min makker gav i hvertfald også omkring 5-600 kr. for sin cdi box..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
tak jeg prøver med den fra Protuna Grin og ser hvad det giver Grin
Christian
Svar
#7
theboggieman5 Skrev:tak jeg prøver med den fra Protuna Grin og ser hvad det giver Grin

Okay super Smil
Min vens gik i hvertfald 80 og trak fra alle pgo'er som havde fået pillet alle begrænsninger xD
Svar
#8
theboggieman5 Skrev:hej Kedde 2005
ville bare spørge om vilken hjemmeside han købte den inde på? var de protuna, for det er den eneste hjemmeside hvor jeg kan finde en der passer til min Spartan
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: