Søg Garagen Hej Gæst! Register

Baotian Sport?
#1
Hej BS! Jeg har længe godt kunne tænke mig en fabriksny knallert, men jeg er ret begrænset økonomisk. Jeg fandt en billig Baotian Sport online, men jeg ved at det er en af de billigere mærker, og dem har jeg hørt meget negativt om.

Jeg syntes knallerten ser godt ud, og jeg er især interesseret i den pga. de 12" hjul. Men har den de farlige nylondæk? Og hvor meget ville det egentlig koste, at få en mekaniker til at montere ordentlige dæk?
Hvordan er Baotian til scootere generelt? Min sidste scooter var en PGO hot 50, og jeg forventer selvfølgelig ikke den samme kvalitet til de penge, men jeg ville godt vide, om det bedre kunne betale sig bare at spare op. Men jeg ville også gerne nå at købe en, før den kun må køre 25!

Prisen er lidt over 6000 kr med fragt. Jeg ved ikke om det også siger noget om kvaliteten.

Venlig hilsen Christopher.

PS. ang. forhandlerlinks, er de forbudt? Ellers kunne jeg også godt tænke mig at spørge ind til den netbutik, jeg køber fra.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Forum spring: