Søg Garagen Hej Gæst! Register

Karburatorsprit = mindre topfart??
#1
Hejsa.

Jeg har fået lavet lidt ændringer på min PGO big max for nylig, blandt andet har jeg været nødt til at hælde noget karburatorsprit i tanken. Jeg synes så at det har taget næsten 10 km/t af topfarten, er det normalt? Eller er det noget andet der er i vejen?

På forhånd tak for svar og gode råd
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg vil sige der er andet i vejen med mindre du har givet den en overdosis karburator sprit ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Jeg har givet den 1:30 som der står på dunken.

Det må være den vario fra t-hansen så der ikke er helt så god som de siger så
Svar
#4
Jeg har kørt med sådan en Racing vario fra thansen på en PGO Tornado, der var nu ingen problemer, men ok, resulatet kan jo variere med thansen ting Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Jeg har lagt et bud ind på en malossi multivario, Det er vel det bedste du kan få til sån en er det ikke?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg vil sige det er en af de bedste, der er også Polini Speedcontrol, den har jeg dog aldrig prøvet.

Du kører ikke med en thansen rem vel ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Jo det gør jeg, og det er nummer to allerede, jeg kørte kun en uge inden den første sprang, så vil også skifte til en anden, når jeg får ny variator og udstødning
Svar
#8
Pas på med dem, de er for korte, det vil tage topfart.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Så blir de vel også hurtigere slidt gør de ikke?
Hvor skal man så finde en god og billig rem?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Køb da denne kilerem

Http://speedline.dk/da/scooter/kilerem-s...6-5916605/

det skal siges og være sådan en der sidder i min og den giver da et ret godt optræk samt en ganske udemærket topfart
Svar
#11
Stagstrup Skrev:Så blir de vel også hurtigere slidt gør de ikke?
Hvor skal man så finde en god og billig rem?
God OG billig - den går ikke :P

Så vidt jeg ved, er PGO's standardrem en Bando VS rem, og de er ikke helt billige, men yderst holdbare, og nok det bedste, du kan få, uden kevlar. Er du til kevlar i remmen, kan du se efter en Malossi Kevlar X-Belt.

Der er dog åbenbart lidt uenighed om de rigtige dimensioner Ked af det .

Selv PGO angiver to forskellige mål:
BANDO VS BELT - 668 16.5 28
BANDO VS BELT 669x18x30
( PGO E1122000000 eller B4E11202303)

Det er både en forskel i længden, bredden og vinklen :? .

Så du må lige vente på, at 50cc melder sig på banen. Han har tjek på de PGO'er :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#12
MJENSEN Skrev:Køb da denne kilerem

Http://speedline.dk/da/scooter/kilerem-s...6-5916605/

det skal siges og være sådan en der sidder i min og den giver da et ret godt optræk samt en ganske udemærket topfart
Stage6-remmen er en Bando VS rem, mage til originalen - bare billigere :wink:

Men tjek lige målene med 50cc.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: