Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pgo vibrerer??
#1
Hejsa.

Min kære PGO big max er begyndt at vibrerer ved acceleration, det er som om at det går i sig selv igen når jeg når cirka 40 km/t.

Jeg har for nyligt skiftet både variator, ruller, trykfjeder og kilerem.

Håber der er nogen der kan hjælpe med et godt råd eller to
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Stagstrup Skrev:Hejsa.

Min kære PGO big max er begyndt at vibrerer ved acceleration, det er som om at det går i sig selv igen når jeg når cirka 40 km/t.

Jeg har for nyligt skiftet både variator, ruller, trykfjeder og kilerem.

Håber der er nogen der kan hjælpe med et godt råd eller to


Enten skal det bare køres til, eller også har du samlet et forkert. Men ellers er det er rimelig normalt at man kan mærke remmens vibrationer et stykke tid, indtil man når topfart.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Igår på vej hjem fra arbejde skete der pludselig noget, remmen blev simpelthen revet over og gik i tusind stykker. Så måtte ned og have en ny ved de kære t-Hansen, men de gav mig bare en ny uden problemer.

Så hvis jeres scooter begynder at vibrerer mere end normalt, er det nok en god ide' at få tjekket remmen.
Svar
#4
Pas på med de remme fra thansen, de er for korte til PGO motoren, så det kan godt lave nogen sjove ting og sager.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: