Søg Garagen Hej Gæst! Register

håndvarmere fra Thansen
#1
Så har jeg købt hånd og tå varmere fra Thansen til 10kr stykket Smil og de VIRKER sku, dog skal de lige "varmes" op men de er at anbefale syns jeg, så på åbningsnings turen køber jeg nogen med.
Dem til hænderne sku virke i op til 8timet og til tæerne i 5timer
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ehh.. Er det ikke de samme?

Da jeg købte nogle til Kolding turen sidste år, fik jeg nogle små firkanter, der skulle åbnes så der kommer luft til. Det starter den kemiske reaktion, og dermed varme processen. Der var ikke forskel på, om de skulle bruges til fødder, hænder, bagdel eller armhuler Griner
Svar
#3
Teddy Skrev:Ehh.. Er det ikke de samme?

Da jeg købte nogle til Kolding turen sidste år, fik jeg nogle små firkanter, der skulle åbnes så der kommer luft til. Det starter den kemiske reaktion, og dermed varme processen. Der var ikke forskel på, om de skulle bruges til fødder, hænder, bagdel eller armhuler Griner


Dem til tæerne er formet så de passer ud i snuen på din sko Smil
Svar
#4
Søren26 Skrev:Dem til tæerne er formet så de passer ud i snuen på din sko Smil

Fold dem rundt om tæerne, så er det klaret.
Svar
#5
Til kroppen. Op til 20 timer
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg har prøvet flere udgaver af "varmeposerne", både engangs, og dem, der kan genanvendes efter en tur i kogende vand. Jeg er ikke imponeret af dem i handskerne, da det normalt er fingerspidserne, der bliver kolde, og der hjælper poserne ikke meget, medmindre, man kører med luffer. De virker dog fint, hvis man putter dem i lommen, og engang imellem, stopper op, og stikker hænderne i lommen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
Teddy Skrev:Fold dem rundt om tæerne, så er det klaret.


Ku man os gøre, men der er nogen lim i bunden af de andre så de bliver i skoen ind til varmen er slut. Min bror som har været i hæren sagde KØB DEM de er geniale og må sige de virker
Svar
#8
kragen Skrev:Jeg har prøvet flere udgaver af "varmeposerne", både engangs, og dem, der kan genanvendes efter en tur i kogende vand. Jeg er ikke imponeret af dem i handskerne, da det normalt er fingerspidserne, der bliver kolde, og der hjælper poserne ikke meget, medmindre, man kører med luffer. De virker dog fint, hvis man putter dem i lommen, og engang imellem, stopper op, og stikker hænderne i lommen.


Der har du ret, men til 10kr kan man vel ik forvente/ forlange så meget Smil
Svar


Forum spring: