Søg Garagen Hej Gæst! Register

MC garage
#1
Er der nogen her på siden som har erfaring i MC garager.
Hvad skal man vælge og hvad skal man holde nallerne fra.
Hvis der står varmefast så kan man vel ikke bare kaste en garage over uden at den smelter eller brænder fast på udstødningsrøret.
Venlig hilsen
Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Erik Skrev:Er der nogen her på siden som har erfaring i MC garager.
Hvad skal man vælge og hvad skal man holde nallerne fra.
Hvis der står varmefast så kan man vel ikke bare kaste en garage over uden at den smelter eller brænder fast på udstødningsrøret.
Venlig hilsen
Erik.

Jeg har købt en billig MCgarage hos Harald Nybord, det var vist til 150kr,- og den virker udemærket til prisen. Har ikke haft problemer med varm udstødning overhovedet, det eneste jeg kan sætte fingere på, er at det er som om at fugten trænger igennem materialet ved meget regn, altså mc'en kan være lidt fugtig med et par dråber hist og pist når jeg tager den frem af MCgaragen.

Men til prisen er jeg godt tilfreds ;-)
Svar
#3
Jeg har kigget efter en garage til min PGO og set nogle til 400-500kr hos T-Hansen, men når man kan få dem fra 170kr i Biltema og endnu billigere andre steder, synes jeg ikke der er nogen grund til at spændere de ekstra penge.

I det hele taget kan man også sagtens komme til at betale overpris hos T-Hansen. Jeg har lige købt 4L 2-takspolie i den gode kvalitet for 175kr. Hos T-Hansen får man 1L for 100kr...

Jeg får garagen fra Biltema på lørdag så skal jeg nok lige lave en "vandprøve" og melde tilbage 8)
PGO T-REX 110 (årgang '04), tidligere ejer af Kreidler Florett (årgang '77)

PGO > Giantco/CPI - nuff said :P
Svar
#4
stoiss Skrev:Jeg har kigget efter en garage til min PGO og set nogle til 400-500kr hos T-Hansen, men når man kan få dem fra 170kr i Biltema og endnu billigere andre steder, synes jeg ikke der er nogen grund til at spændere de ekstra penge.

Jeg har købt en hos Thansen. Jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men dem de har nu koster fra 400, som du nævner. Jeg har ikke prøvet den endnu, udover en prøvepåsætning. Jeg var ikke umiddelbart så imponeret - syntes den var en lille smule klejn i længden. Det var lidt svært at få den ned over fordækket. Den er lavet i blå PVC, og virkede umiddelbart solid nok. Har 'øjer' midt på for neden som man kan binde en snor igennem, og binde sammen under scooteren for at modvirke at vinden får for godt fat.
Hvil i Fred NRG. Amen.
Svar


Forum spring: