Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kinroad Chopper hjælp
#1
Hej jeg har lige købt sådan et bæst og er lige blevet færdig med og samle den. Men men men den vil ikke tage gassen uden jeg hiver i chokeren og den kan jeg jo ikke hele tiden hive i. Nogen der har et forslag til hvorfor den ikke vil tage gassen? Som det står lige nu så kan den jo ikke køres på da den jo ikke tager nogen former for gas for hvis jeg slipper chokeren så dør den ud. Alle former for hjælp er velkommen . Takker på forhånd Thomas.
Kinroad Chopper 2009 Model Standard maskinen til hverdags brug.
CPI Popcorn project med en yamaha motor og den skal også være standard gider ikke tune maskinerne unødigt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det mere end tyder på, at blandingen er for mager. For lidt benzin, eller for megen luft. Det kan skyldes utætheder, urenheder og/eller forkert indstilling. Så du må skille karburatoren ad, og rense alle delene. Tjek for utætheder, f.eks. i membranen. Sørg også for, at benzinfilteret er rent. Hvis alt dette er ok, så går du i gang med indstilling af blandingsskruen. Grundindstillingen er 2½ omgang ud fra bund.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Er lidt en skovl til det der med og fixe ting. Kan du evt forklare hvor sådan cirka at luft skruen sider?
Kinroad Chopper 2009 Model Standard maskinen til hverdags brug.
CPI Popcorn project med en yamaha motor og den skal også være standard gider ikke tune maskinerne unødigt.
Svar
#4
Thomas_A Skrev:Er lidt en skovl til det der med og fixe ting. Kan du evt forklare hvor sådan cirka at luft skruen sider?
Hvis din karburator ser ud, som de fleste, så sidder blandingsskruen på venstre side af karburatoren, set i kørselsretningen. Det er normalt en skrue med lige kærv, der er lidt større end tomgangsskruen, der også sidder i samme side.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Kan kun finde tomgangs skruen. Er der et sted jeg evt kan uploade billeder af min karburator så du kan se hvordan sådan en ser ud til min maskine?
Kinroad Chopper 2009 Model Standard maskinen til hverdags brug.
CPI Popcorn project med en yamaha motor og den skal også være standard gider ikke tune maskinerne unødigt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Perfekt er nu rimelig sikker på hvilken der er luft skruen og den har ingen kærv af hverken den ene eller anden slags.
Kinroad Chopper 2009 Model Standard maskinen til hverdags brug.
CPI Popcorn project med en yamaha motor og den skal også være standard gider ikke tune maskinerne unødigt.
Svar
#7
Thomas_A Skrev:Perfekt er nu rimelig sikker på hvilken der er luft skruen og den har ingen kærv af hverken den ene eller anden slags.

Det lyder mystisk.

Jeg har selv sådan et bæst. Og der sidder det fuldstændig som kragen har forklaret.

På min luftskrue, der er endda sat et lille tegn med en rød tusch fra frabrikkens side....muligvis for at vise at den er indstillet korekt af en eller anden lille kineser.

Det er den dog ikke...korrekt indstillet altså, jeg måtte nemlig også stille lidt på min før den gik godt, og det har den faktisk gjordt de sidste 4800.km

Men igen, den har lige kærv som kragen forklarede. og sidder ved siden af tomgangskruen.
Svar


Forum spring: