Søg Garagen Hej Gæst! Register

Høj intelligens hos ansatte i T.Hansen
#1
Jeg var lige en tur forbi den lokale udgave af 'Tanten'.
Dels ville jeg have et nyt tændrør, og dels skal jeg have en ny forlygtepære, da nærlyset er gået.

Ifølge deres hjemmeside kender de intet til pærer af typen HS1. De har en H4 i 35W/35W, men det vides ikke, om den passer.

Altså forhører jeg mig om HS1. -- 2 gange ???
Ja altså, sådan en halogentingest til en scooter forlygte på 2x35W

Siger os ikke noget, men vi har den her (60W/55W H4 til biler!)
Duer ikke, væk. Jeg sagde scooter!

Øh, hvilken? -- Kymco Agility.
Rode, rage, søge. Den har vi ingen oplysninger på. (Vidste jeg godt. De har reelt meget få reservedele til den)

Nå, OK, så lad mig nøjes med et tændrør af type XxXxXxX!
Søge, rode, regere. Det står ikke under Agility!

Nej, men hvis du indtaster typenummeret (oplyste det endnu en gang), vil du opdage, at det koster 29,-, og at det er på lager. Endda her i hytten!

Jamen dog, så kender vi det alligevel......

Jeg havde efterhånden lidt svært ved at holde masken. De 2 var altså for viderekommende.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er sådanne nogle små historier som de her der gør det 'sjovt' at handle i Thansen. Jeg har flere gange været i thansen og bedt om et tændrør med kort gevind og varmetal 9, først kan de/han (ekspedienten) ikke finde det, så kommer han med langt gevind, så med varmetal 7, så med endnu en med langt gevind og til sidst med den rigtige. Alt i alt en procedure der tager 10-15 minutter, hvor den hos min forhandler tager 1 minut.
TGB 101R 2008 - 4000 km TIL SALG
Svar
#3
Det er desværre ret meget med forskel alt efter hvilken filial man handler i, hvor gode ekspedienterne er.

Ligeledes om det er en gammel mekaniker, eller en nyansat ungarbejder man får fat i Smil Hvis man vil spare besværet finder man selv varenummeret på nettet og skriver det ned, så kan man også bestille med det samme hvis det ikke er hjemme i forvejen Blink med øjet
Svar


Forum spring: