Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hottens tur til at runde 60.000km
#1
Ja som overskriften siger, så er det Hotten`s tur til at runde endnu engang :-) nemlig de 60.000km

Dog først imorgen tidlig, og det har taget så vidt jeg kan regne ud 21måneder, og i den tid har den

kun fået skiftet cylinder kit ved 30.000km - kobling og vario ved 37.000km, og så udstødning ved

hvert 25.000km ,så alt i alt er det jo ik mange motor dele som er slidt op, har selvfølgelig os fået nye remme og ruller
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Søren26 Skrev:Ja som overskriften siger, så er det Hotten`s tur til at runde endnu engang :-) nemlig de 60.000km

Dog først imorgen tidlig, og det har taget så vidt jeg kan regne ud 21måneder, og i den tid har den

kun fået skiftet cylinder kit ved 30.000km - kobling og vario ved 37.000km, og så udstødning ved

hvert 25.000km ,så alt i alt er det jo ik mange motor dele som er slidt op, har selvfølgelig os fået nye remme og ruller


Tillykke med rundingen Grin. Så der kun 47.000 km tilbage, før du runder Big1's 106.200 km. Griner.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Ja det var da en del ift min fra 2000 der kun har kørt ca 20k
Svar
#4
50cc4ever Skrev:Tillykke med rundingen Grin. Så der kun 47.000 km tilbage, før du runder Big1's 106.200 km. Griner.

Det sker dog først imorgen tidlig, men jagter Big1 hehe så er der spændene om jeg kan klarer det uden motor skift :-)
Svar
#5
Søren26 Skrev:Det sker dog først imorgen tidlig, men jagter Big1 hehe så er der spændene om jeg kan klarer det uden motor skift :-)

Som du sikkert husker?? Så smed jeg Big1's motor ud, fordi jeg ikke kunne bruge elstarteren på grund af et manglende skruehul og så fordi jeg smadrede kickstarteren/delene 6-7 gange på 1 år. Og lige for tiden står Big1 helt stille på grund af nogle elektriske problemer, der kræver ny stator. Og det gider jeg ikke ofre penge på (køber IKKE Thansens).
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
50cc4ever Skrev:(...) Og det gider jeg ikke ofre penge på (køber IKKE Thansens).
Snik snak :P . Så snart du opdager, at der lidt mere i pengeposen hver måned pga. skattereformen, vil den kære Big få en velfortjent stator. Andet ville være dyrplageri Griner .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
kragen Skrev:Snik snak :P . Så snart du opdager, at der lidt mere i pengeposen hver måned pga. skattereformen, vil den kære Big få en velfortjent stator. Andet ville være dyrplageri Griner .

Og de penge, har jeg ikke opdaget endnu Smil. Men jeg håber at få tiltusket mig en, ganske gratis (man har jo sine forbindelser Smil ).
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
50cc4ever Skrev:Som du sikkert husker?? Så smed jeg Big1's motor ud, fordi jeg ikke kunne bruge elstarteren på grund af et manglende skruehul og så fordi jeg smadrede kickstarteren/delene 6-7 gange på 1 år. Og lige for tiden står Big1 helt stille på grund af nogle elektriske problemer, der kræver ny stator. Og det gider jeg ikke ofre penge på (køber IKKE Thansens).


Ved det godt:-)
Svar
#9
Nu kan det godt være jeg spørger meget dumt, men er du jps, 50cc4ever?, for han havde da også en Dr. Big der havde gået lidt over de 100.000 km, og det er der da ikke mange der har præsteret Smil .
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Pgo-Fan Skrev:Nu kan det godt være jeg spørger meget dumt, men er du jps, 50cc4ever?, for han havde da også en Dr. Big der havde gået lidt over de 100.000 km, og det er der da ikke mange der har præsteret Smil .

Troede jeg var nemt at gennemskue, at jeg er. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Du burde ha' et sponsorat af PGO. Du er jo nærmest et levende bevis på at deres maskiner holder længe. Jeg mener at kunne huske noget om, at Kreidler plejede at uddele sølv og guldnåle til langdistance kørere - jeg tror at det var guld for 100.000 km...

8)
Svar
#12
Runnerdude Skrev:Du burde ha' et sponsorat af PGO. Du er jo nærmest et levende bevis på at deres maskiner holder længe. Jeg mener at kunne huske noget om, at Kreidler plejede at uddele sølv og guldnåle til langdistance kørere - jeg tror at det var guld for 100.000 km...

8)


De rygter har jeg os hørt, fra kærestens fætter som selv har haft en:-) men det var os em speciel oplevelse at se tælleren gå fra 59.999km til 60.000km og motoren bar arbejdede videre, som om den ville vise at den kun har 40.000km tilbage før den står på de " magiske" 100.000km.

Har os taget et billed af da den rundede :-) men ja PGO motorer er solide og den smule jeg har måtte skifte pga slid er minimal
Svar


Forum spring: