Søg Garagen Hej Gæst! Register

Benzinfilter på PGO G-Max hvor?
#1
Jeg har investeret i en G-Max på halvanden år. Ham der har haft den, har kørt ganske lidt og den har ikke været til service. Derfor har jeg været den igennem. Renset, indstillet osv.

Men jeg kan simpelthen ikke finde benzinfilteret. Er der en der kan pege mig i den rigtige retning?

Hvis en ligger inde med et link til blinklysglas med den flade fatning, ville det også være dejligt.

T\
TruckStar
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Går ud fra den er udstyret med en vakuumhane som på Dr. Big, hvorpå der sidder et benzinfilter.

Så'n ser den ud:
[Image: 2502.jpg]
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Det lyder rigtigt. Jeg kigger lige igen.
Tak for hjælpen.
TruckStar
Svar
#4
Hej...

Jeg har lige købt en PGO G-Max... 5 år gammel og unden alt for mange km på tælleren. I den sammenhæng vil jeg gerne vide hvad du gør når du "renser" og "indstiller"...

//Overby
Svar
#5
Ja mit gæt må vel være at benzinfilteret sidder imellem tanken og kaburatoren et sted
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
MJENSEN Skrev:Ja mit gæt må vel være at benzinfilteret sidder imellem tanken og kaburatoren et sted

Hvis du tænker på sådan et benzinfilter er det ikke nødvendigt da der jo sidder et på vakuumhanen Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Overby23 Skrev:Hej...

Jeg har lige købt en PGO G-Max... 5 år gammel og unden alt for mange km på tælleren. I den sammenhæng vil jeg gerne vide hvad du gør når du "renser" og "indstiller"...

//Overby


Jeg var godt nok ik klar over at G-max´en hvade været fremme i 5år, mente den kom i 2008
Svar
#8
Søren26 Skrev:Jeg var godt nok ik klar over at G-max´en hvade været fremme i 5år, mente den kom i 2008

Den kom i 2003-04 så vidt jeg husker, så det er en "gammel" model Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Til de lykkelige ejere af G-Max'en kan jeg anbefale at hente servicemanualen i "Download" sektionen. Den er godt nok på engelsk, men det er da bedre end ingenting Smil

/Tom
PGO G-Max "MadMax" 45'er årgang 2006
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: