Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kabelsko knækket på ledning.
#1
Hej BS

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Giantco Sprint og de problemer der følger med.

Da jeg skulle afsted her til morgen ville min scooter ikke starte på elstart og da jeg så tændte den på kickstarten kunne den kun stå og køre i hvad der svare til ekstrem dårlig tomgang.

Så morgenfrisk som jeg var skilder jeg karburatoren af for at se om"top membranen tingesten" sidder rigtigt og at der ikke er vand i karburatoren.
Men alt så ud til at være i bedste orden men køre ordentlig ville lortet sku ikke.

Så her for lidt siden (omkring middag) besluttede jeg så at der var tid til at kikke på det igen og bemærkede her at når den står i hvad der skulle svare til tomgang var der ikke noget lys på den.
Så blev enig med mig selv at fejlen nok var elektrisk og sandelig nok finder jeg en ledning der hænger ud i luften.

Så nu kommer spørgsmålet hvor sidder resten af kabelskoen?
Den ene ende sidder fast på en komponent lige under kåben på svinghjulssiden og den anden ende hænger frit i luften. (Se billedet)

[Image: fuckingstelkabel.jpg]

Håber der er nogle friske mennesker herinde som kan fortælle mig hvor den skal hen (Start motor eller stel?)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg har lige luret ned i min Agility, men den er åbenbart "kablet" lidt anderledes, så her var ikke megen hjælp, at hente. Det burde dog være en smal sag for en af de mange Giantco-ejere, lige at åbne for herlighederne, og se, hvor kablet skal ende.

SÅ UD I KULDEN, SPRINTDRENGE OG PIGER :whip: ,

så Torben kan komme ud at køre!
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Det kunne da godt ligne den der skal sidde ved bagskærmen nede ved blæserhjulet Smil
Svar
#4
Jep det ligner meget den kabelsko der sidder ved blæserhjulet, den har nemlig den effekt et startermotoren ikke virker.
Svar
#5
JEg kan konstatere at den anden halvdel af kabelskoen sidder nede bag ved blæseskjoldet.

Jeg takker mange gange for det hurtige og korrekte svar, tror godt jeg kunne have brugt et godt dtykke tid på at finde det selv.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det var da så lidt Smil
Svar


Forum spring: