Søg Garagen Hej Gæst! Register

APE!
#1
Hej alle
Er der nogle der har erfaringer med en Piaggio APE?

Og så ville jeg lige høre om noget andet;

Jeg kører pt rundt i en scootcar, den er nice, men lidt "plastic" agtigt, så nu vil jeg sgu gerne prøve en APE.

Jeg har anlæg i min scootcar, men den leverer simpelthen ikke strøm nok, dvs anlægget sluger mere strøm end hvad statoren leverer.

Men kan man godt have et anlæg i en ape uden probs?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ape'en levere ca ligeså meget strøm Smil.

Har du nogensinde kørt i en varevogn, uden en væg mellem kabine og lastrum? Ligeså meget larmer en Ape.. Ville holde mig til scootcar hvis det var mit valg Smil. Men det er selvfølgelig op til dig selv i sidste ende.

Scootcar har også langt mere vejgreb i fronten når man drejer Smil
Svar
#3
MiX- Skrev:Ape'en levere ca ligeså meget strøm Smil.

Har du nogensinde kørt i en varevogn, uden en væg mellem kabine og lastrum? Ligeså meget larmer en Ape.. Ville holde mig til scootcar hvis det var mit valg Smil. Men det er selvfølgelig op til dig selv i sidste ende.

Scootcar har også langt mere vejgreb i fronten når man drejer Smil
Jeg har kørt i en Ape, både med standard- og tunpotte :wootdance:

Med begge, larmer den, så man tror, det er løgn, og med tunpotten, holder man ikke længe i kabinen. Ørepropper burde være lovpligtigt. Det føles, som at køre uden hjelm og med hul i potten, og så lugter det af h til i kabinen. Husk, varme er ekstraudstyr, og koster en formue :wink:

Stabiliteten er ikke-eksisterende. Det samme gælder accelerationen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
kragen Skrev:Med begge, larmer den, så man tror, det er løgn, og med tunpotten, holder man ikke længe i kabinen.

Vi har en her i Struer Smil
Ejeren købte den i Kalundborg, og kørte selv i den hjem til Struer Blink med øjet
Han/hun (vist nok hun) suser ofte ca. 20 km op nord for Struer og retur. Ad A11 som er en stærkt trafikeret vej Blink med øjet
Men turen går også til Holstebro, hvilket ligger ca. 15 km syd for Struer.
Så man kan åbenbart hvad man vil Grin
Så vidt vides benyttes ikke værnemidler Blink med øjet
Fik faktisk tilbudt en prøvetur, men afstod da jeg ikke var helt sikker på at jeg kunne være inde i den Blink med øjet
Men på den anden side, kan Kragen være inde i den, tja så kunne jeg sikkert også have taget den på Blink med øjet
Svar


Forum spring: