Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min Gilera Runner Sp 2006 startet op :-)
#1
Min Gilera Runner Sp 2006 startet op for første gang siden at den kom i vinterhi i Oktober måned se video på youtube Grin .
http://www.youtube.com/watch?v=iEGFnqiDRFY
Jeg regner med at den kommer ud og køre til foråret igen Grin .
Nyd videoen Fortvivletcooter: .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den ryger jo værre end dronningen Griner

Godt at se den stadig lever Smil
Svar
#3
Den ryger fordi at der ikke er katalysator på Grin Global opvarmning kom frit frem :P ,det er helt normalt at den ryger, sefølig lever den men der gik noget tid før at den kunne starte da batteriet var sat på Fortvivlethock: hved ikke om der er en lille computer som skal have strøm før at den starter men batteriet var ladet helt op hjemme fra.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
Man bli'r jo helt nostalgisk af den film....


Det lyder som om, du har fået den til at gå rigtigt godt.

Smil
Svar
#5
Der skal lidt tungerer Ruller i varioen ellers går den rigtig godt med Polini Crosa og 19mm kaburator og anden primær og seckundær gearing ,malossi multivar og Sito plus ,filter kassen fra den første model :P .
Ja det var også godt at dreje rullen lidt igen selv om at jeg ikke var ude at køre, den kunne godt give merer gas men den står på finer plader i garagen.
Men savner den lidt men om 3 måneder kommer den nok ud og køre igen.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Lyder godt Grin

Den falder dog ret langsomt ned til tomgang efter du har givet den gas. Er det også sådan når den er varm ? Hvis det er, er det evt en for mager blanding. Gi den en anelse federe blanding i det lave område. Luftskruen en lille smule ind, eller blandingsskruen en anelse ud. Burde løse problemet.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#7
Problemet er lidt den Ital Racing 19mm Kaburator den vil ikke lige reagerer på luftskruen :unsure: der sidder dysse 88 i den.
Det er også meget svært at komme til luftskrue og tomgang da de sidder i samme side som filter kassen Fortvivlethock: det er på gammel dansk meget svært at komme til med pølsefingererne og en skruetrækker Fortvivlethock: .
Hvids man kan få en 19 mm dellorto med auto choker eller en som er lige så god vil jeg da godt prøve en anden kaburator.
Men jeg skal jo ikke ud og køre med det samme jo den skulle bare lige startes op, hved ikke om chokeren nåde at slå fra det var møg koldt i garagen ,den står der stadig jeg har pt ikke råd til at køre på den Græder eller mulighed for at opbevare den tætter på Søborg (Kbh) den står godt 70km her fra.
Syntes ellers at den går fint og lydder sund pt men er ikke glad for den kaburator ser den som en midlertidig løsning ,skal finde ud af noget som virker merer optimalt.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: