Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tråden om biler
#1
Flere tråde er der efterhånden dukket en del bil-relateret snak op i, og så tænkte jeg at en tråd til bil-relateret snak måske var på sin plads Smil
Hvis mods er uenige, så kan de bare slette dette indlæg Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Struerboen Skrev:Flere tråde er der efterhånden dukket en del bil-relateret snak op i, og så tænkte jeg at en tråd til bil-relateret snak måske var på sin plads Smil
Hvis mods er uenige, så kan de bare slette dette indlæg Smil
Hvis du mener et direkte underforum, så er det kun SLK, der kan afgøre det, men personligt vil jeg mene, at det ligger lidt langt fra ideen med BS. Man kan jo bare lave bilrelaterede indlæg i OT-forummet, og i overskriften gøre opmærksom på, at det er bilrelateret.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
kragen Skrev:Hvis du mener et direkte underforum, så er det kun SLK, der kan afgøre det, men personligt vil jeg mene, at det ligger lidt langt fra ideen med BS. Man kan jo bare lave bilrelaterede indlæg i OT-forummet, og i overskriften gøre opmærksom på, at det er bilrelateret.

Nej, et underforum er der ikke behov for, for som du jo skriver ligger dette jo lidt udenfor BS's egentlige område Smil
Tænkte mere at nu er der i trådene om hvor mange ventiler en scooter har, og i hvert fald et par andre tråde sneget sig flere indlæg angående biler ind, og det var mere for at undgå dette jeg tænkte at denne tråd måske kunne bruges Smil
Men som jeg også skriver, så er det kun et forslag, og dette indlæg kan slettes hvis jeg er ude på et galt spor Blink med øjet
Svar
#4
Struerboen Skrev:Nej, et underforum er der ikke behov for, for som du jo skriver ligger dette jo lidt udenfor BS's egentlige område Smil
Tænkte mere at nu er der i trådene om hvor mange ventiler en scooter har, og i hvert fald et par andre tråde sneget sig flere indlæg angående biler ind, og det var mere for at undgå dette jeg tænkte at denne tråd måske kunne bruges Smil
Men som jeg også skriver, så er det kun et forslag, og dette indlæg kan slettes hvis jeg er ude på et galt spor Blink med øjet

Du har helt ret. De nævnte indlæg burde egentlig flyttes til en tråd om ventiler på biler. Hvis der er en, der opretter sådan et indlæg, er der måske en flittig redaktør, der kan flytte indlæggene til denne tråd. Ellers må vi bare appelere til vores selvdisciplin, og prøve på, at holde os lidt mere til emnet i de aktuelle indlæg.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Herligt med sådan et emne, jeg er sgu TOSSET! med biler Grin
Er forøvrigt også i lære som automekaniker Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Struerboen Skrev:Jeg kan faktisk godt lide den Smil Den var seriøst med i mine bil overvejelser, men røg på at den kun er 3 dørs.
Men ellers ja, dere laves flere modeller i Brasilien. Men VW har fabrikker ret mange steder i verdenen.
Fx. også i Syd Afrika hvor man har produceret bla. Golf I til det lokale hjemmemarked. Produktionen er dog netop (eller tæt på) stoppet. Faktisk har det skabt stor utilfredshed, da folk var rigtig glad for den lille Golf Smil
Prøv at søge på Citi Golf, så kan du se hvordan en Golf I anno 2009 ser ud Blink med øjet

Damn! Det er jo en møghamrende fed bil, sådan en ville jeg dælme gerne have fingrene i, den ser jo ud til at være af temmelig god kvalitet, kan godt lide at de har sat "R" emblemerne på den, der gir altså lige et ekstra pift Grin

Og så de lygter der.. Nøøøj :twisted:
Det er virkelig en Bad Ass retro racer Grin
Svar
#7
Vil meget gerne bidrage til emnet her:

Køb aldrig en Daewoo Matiz


Udråbstegn
Svar
#8
SLK Skrev:Vil meget gerne bidrage til emnet her:

Køb aldrig en Daewoo Matiz


Udråbstegn
:oops: §5 :P
Køb istedet en Chevrolet Spark - så lyder det i det mindste ikke som om, den kommer fra en forårsrullefabrik - og nøgleringen giver mere respekt Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
SLK Skrev:Vil meget gerne bidrage til emnet her:

Køb aldrig en Daewoo Matiz


Udråbstegn


Hahahahahha, det er nok også noget af det dummeste man kan gøre, at købe en bil hvor der står Daewoo på Grin

Det er efterhånden almen viden SLK Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
ChemicalBoy Skrev:Damn! Det er jo en møghamrende fed bil, sådan en ville jeg dælme gerne have fingrene i, den ser jo ud til at være af temmelig god kvalitet, kan godt lide at de har sat "R" emblemerne på den, der gir altså lige et ekstra pift Grin

Og så de lygter der.. Nøøøj :twisted:
Det er virkelig en Bad Ass retro racer Grin

Ja, den ser nemlig slet ikke så tosset ud Smil
Instrumentbordet ser også godt ud. Men faktisk underligt at se en model som jo er 34 år gammel, men på det sikkerhedsmæssige plan, er den jo stadig en gammel Golf I, og det kan umuligt være godt Blink med øjet
Svar
#11
SLK Skrev:Vil meget gerne bidrage til emnet her:

Køb aldrig en Daewoo Matiz


Udråbstegn

Nej, du har godt nok ikke været heldig med dit eksemplar Ked af det
Har du den stadigvæk ?
Svar
#12
kragen Skrev:Køb istedet en Chevrolet Spark - så lyder det i det mindste ikke som om, den kommer fra en forårsrullefabrik - og nøgleringen giver mere respekt Griner

Eller måske en Chevrolet Cruze Blink med øjet Den får dog trods alt rimelige skudsmål.
Men den bygger jo så også på den nye Opel Astra platform.
Svar


Forum spring: